Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!
Urban Fable
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» The night of change
My story that make me special I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:46 van Lux

» een verloren rijk en een verloren geschiedenis
My story that make me special I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:23 van Lux

» een gezellig avondje ging verkeerd
My story that make me special I_icon_minitimevr 28 feb 2014 - 6:18 van Nathan

» I wish I could let it go
My story that make me special I_icon_minitimema 3 feb 2014 - 10:35 van Jonathan

» Looking for something, because I'm bored || Open
My story that make me special I_icon_minitimeza 1 feb 2014 - 6:52 van Dilaz

» Niet meer in Arcadia
My story that make me special I_icon_minitimevr 31 jan 2014 - 12:01 van Daphne

» My story that make me special
My story that make me special I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 23:32 van Scarlett

» dropping shannekke
My story that make me special I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 21:08 van Daphne

» Dilaz Mc'Knight
My story that make me special I_icon_minitimevr 17 jan 2014 - 23:37 van Dilaz

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


My story that make me special

2 plaatsers

Ga naar beneden

My story that make me special Empty My story that make me special

Bericht van Scarlett wo 14 aug 2013 - 7:12

Scarlett liep over ed grote gebouwen en was het zat om naar de elfen te luisteren die de leiderschap had genomen over de grote rassen van vroeger. Ze had eindelijk haar moeder ontmoet maar voor ene krijger als haar was geen tijd om te stoppen met vechten. Vanaf kleins was ze opgevoed door een vrede vrouw die haar geen kans had gegund om niet te vechten. Als ed dochter van de Queen had ze niks te zeggen vooral nu niet meer. Scarlett had nu overal scheid in aan de elfen en hun hele clan vol ouder oude wette regels. We waren nu toch in een andere wereld? Dus werd het niet tijd om ons aan et passen aan deze wereld en niet van die van vroeger. Scarlett was sinds laat veel veranderd met niet veel magie in haar lichaam moes ze wel leren vechten om de orde te bewaren tussen bijde clans want ze wist wel dat de vrede niet bewaard zou worden ook niet in deze wereld. Sinds ze opstandig was geworden had Scarlett haar haar afgeknipt en heeft de clan verlaten . Haar moeder was geschrokken want zij dacht dat de vrede eens ene keer moes bewaard worden tussen de clans maar Scarlett wist wel beter. Na het weglopen had ze een bezoek gemaakt bij ene wapenwinkel en daar paar leuke speeltjes gekocht die van pas konden komen onderweg. Haar zwaard was veranderd in twee shot guns en nog 2 stokken op haar rug. Haar ouderwetse jurk werd plaats gemaakt voor ene leger blouse en ene leger broek. Sinds ze onder weg was had ze al narige personen ontmoet waar ze mee had afgerekend. Ze was misschien klein maar ze kon wel vechten. Scarlett was nog niet zo oud ze was net 13 en stond al klaar om vijanden uit de weg te brengen om de vrede te bewaren zoals haar moeder het had gewild. Ze wou haar niet verlaten en had er spijt in maar een ding had ze gelijk in het werd tijd voor nieuwe wetten en zich aan te passen aan de tijd. Ze wist ene elf naast haar die het wel ou en dat was De dochter van de leider genaamd Lux ze wou ene nieuw leven in de tijd blazen en ons onder andere zich mengen. Ze geloofde er in dat de vrede bewaard kon blijven als we ons zouden aanpassen. Maar tot dat was het nog steeds vechten en overleven tot het geruzie tussen de clans klaar waren. Scarlett kwam opeens uit gedachte gesprongen terwijl ze een schreeuw hoorde. Ze pakte haar stokken en haar ogen begonnen automatisch vuur te branden klaar voor haar aanvaller.
Scarlett
Scarlett
Fighter Student

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Scarlett Aymondrah Muzen
Gang: Arrowtip
Wapen: magic sword, revolver

http://godlands.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

My story that make me special Empty Re: My story that make me special

Bericht van Syck wo 29 jan 2014 - 10:03

Sergeij was rustig door de stad aan het wandelen. Zijn baas was een echte slavendrijver en die casanova die ze recentelijk aan de haak had geslagen vond hij ook maar niets. Hij was dus absoluut niet blij. Met zijn handen in zijn zakken liep hij dus door de drukke straten van Moneypenny, het district waar zelfs 's nachts nog zaken werden gedaan. Vooral door zijn kameraden, maar illegale zaken zijn ook zaken. Ineens zag hij een meisje met een heleboel 'gereedschappen', zoals hij het zo graag noemde. Was zij nieuw bij de maffia? Hij liep naar haar toe om haar te ondervragen en had niet in de gaten dat zijn pas wel erg snel was. Later zou hij deze fout vast gaan berouwen. Opeens draaide ze zich om en met vuurspuwende ogen keek ze hem aan. "Oh, ain't that a kick in the head?"
Syck
Syck
Piciotto

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Sergeij Mitremkov
Gang: Famiglia
Wapen: Authentieke Mauser, Trench Knife

Terug naar boven Ga naar beneden

My story that make me special Empty Re: My story that make me special

Bericht van Scarlett wo 29 jan 2014 - 23:32

Scarlett keek gerust rond terwijl ze in hair school outfit stond. Ze kon niet wennen aan deze wereld ver weg van haar kennissen af en vreemde levenwijzes. Scarlett pakte ene grote katana uit haar jas die prachtig glansde opeens kwamen er hevige valmmen om het zwaard heen en begonnen haar ogen ook hevig te vlammen. Scarlett hoorde opeens een knak door de stegen en wist dat iemand er aan zou komen. Scarlett begon hevig haar zwaard heen en weer et slaan en stopte het net voor de punt van de man."Oh, ain't that a kick in the head?" zei de man net terwijl een energie explosie door de ruimte ging. De tijd begon opeens stil te staan en scarlett keek naar de man terwijl de vlammen op het zwaard bleven. "Wat moet je?" Zei ze pisnijdig. Scarletts bruine haar dansde door wind die nog door de ruimte ging maar voor de rest stond alles stil. elk leven bewoog niet meer en verroederde niet meer. Dit was een specialiteit die door de elven werd gebruikt en heeft scarlett overgenomen toen ze weg was gelopen van haar tante Dawn. Ik wist toen nog eens niet wie me moeder was dacht Scarlett. Ik was helemaal alleen en ontmoete haar pas toen ze ontsnapt was. Ze was zo vrolijk en lief en dankbaar dat Seth me had opgevangen. En nu ben ik haar weer kwijt en weet ik niet wat ik hier moet doen en weet ik eens niet of ze leeft. Scarlett kwam snel uit haar gedachten en keek naar de man met een woeste blik. "Wat moet je?" Zei ze snel met een harde toon en nu boos omdat hij eerst niet antwoorde op haar. terwijl ze dat zei lied ze haar zwaard niet zakken.

 



   
You can’t feel the heat until you hold your hand over the flame. You have to cross the line just to remember where it lays ------------- Scarlett
Scarlett
Scarlett
Fighter Student

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Scarlett Aymondrah Muzen
Gang: Arrowtip
Wapen: magic sword, revolver

http://godlands.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

My story that make me special Empty Re: My story that make me special

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum