Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!
Urban Fable
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» The night of change
Rox Montgomery Nemesis   I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:46 van Lux

» een verloren rijk en een verloren geschiedenis
Rox Montgomery Nemesis   I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:23 van Lux

» een gezellig avondje ging verkeerd
Rox Montgomery Nemesis   I_icon_minitimevr 28 feb 2014 - 6:18 van Nathan

» I wish I could let it go
Rox Montgomery Nemesis   I_icon_minitimema 3 feb 2014 - 10:35 van Jonathan

» Looking for something, because I'm bored || Open
Rox Montgomery Nemesis   I_icon_minitimeza 1 feb 2014 - 6:52 van Dilaz

» Niet meer in Arcadia
Rox Montgomery Nemesis   I_icon_minitimevr 31 jan 2014 - 12:01 van Daphne

» My story that make me special
Rox Montgomery Nemesis   I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 23:32 van Scarlett

» dropping shannekke
Rox Montgomery Nemesis   I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 21:08 van Daphne

» Dilaz Mc'Knight
Rox Montgomery Nemesis   I_icon_minitimevr 17 jan 2014 - 23:37 van Dilaz

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


Rox Montgomery Nemesis

Ga naar beneden

Rox Montgomery Nemesis   Empty Rox Montgomery Nemesis

Bericht van Rox za 29 sep 2012 - 4:50



~Roxanne Nemesis~

Information:

geslacht: vrouw
leeftijd: 470 jaar lijkt op 17
lengte: 1. 75
Weight: 55 kg
Kingdom: Death dealers
Rang: Anarchist Queen

Persoonlijke informatie


Name: Roxanne Montgomery Nemesis
Parents: Vermoord door mij
Siblings: vermoord
Partner: love does not exist


Geschiedenis
400 jaar geleden:97dd:


New life

Toen de oorlog bijna aanbrak verscheen ik opeens in deze wereld. Ik wist dat ik in de tijd was gegaan toen ik zag wat er allemaal stond. Op de proef had ik bloed afgetapt van een mens en in zijn geschiedenis gekeken. Uit zijn bloed kwam er uit dat onze wereld niet meer bestond en dat we 4 eeuwen voor uit waren gegaan. Na de dag van ontdekking ben ik een clan gestart om verder te gaan waar mijn voorouders al mee bezig waren vanaf hun bestaan maar nu speelde ene grote rol mee. We konden in deze wereld niet overleven zonder geld en een goeie naam. Uit eindelijk kwam ik er op uit na de missie die al eeuwen liep klussen op te knappen voor geld. Onze clan moord voor geld om onze onder clans zoet et houden met hun strijd van wie nou het grootste is. Uiteindelijk heb ik delen van onze bloed lijn terug gevonden en hun laten proeven waar ze vandaan komen. Samen met hun ben ik begonnen met de missie waar mee me nicht bezig was en mijn voorouders deden de hoogste macht krijgen over alle rasse.



~Vandaag tegen woordig~

Rox heeft de vlaag na de zeemerminnen overleefd terwijl iedereen dacht dat ze dood was. Ze heeft zich toen schuil gehouden en vandaag zou ze haar gezicht weer terug laten zien aan de vampiers. Rox vind dat het verraad was door Vyndi en haat haar in het diepst van haar haar hart maar ze had geen hart. TRegen woordig houd rox zich bezig met haar Dochter lucetta om haar op te voedenen klaar te maken om een vampier te maken voor de nieuwe oorlog die opkomt.

~Innerlijk~

Rox Is diep van binnen bevroren en kent geen liefde door verraad. Haar ziel is verdoomd tot eeuwig lijden en dat laat ze ana mensne heel erg graag blijken. Ze moord iedereen uit die iets probeerd te wagen of als het erger is neemd ze ej ziel af en laat ze je voor eeuwig lijden tot dat zij er zat van is. Voor de rest heeft ze ooit wel liefde gekent in haar vampier bestaan maar is dat door een moord helemaal vergaan.

~Uiterlijk~

Rox heeft licht blond haar en bloed rode ogen die versteend zijn. Haar huid voelt wel zacht aan maar is ijskoud. Haar uiterlijk is goddelijk en haar stem ook als ze spreekt is het te verlijdelijk om het afteschudden. Alleen aan haar ogen kun je zien dat ze de duivel zelf is.
Rox
Rox
Anarchist Queen

Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Roxanne Montgomery Nemesis
Gang: Death Dealers
Wapen: 2 Revolvers, stilletto, katana, werpsterren

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum