Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!
Urban Fable
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» The night of change
Rond de salontafel I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:46 van Lux

» een verloren rijk en een verloren geschiedenis
Rond de salontafel I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:23 van Lux

» een gezellig avondje ging verkeerd
Rond de salontafel I_icon_minitimevr 28 feb 2014 - 6:18 van Nathan

» I wish I could let it go
Rond de salontafel I_icon_minitimema 3 feb 2014 - 10:35 van Jonathan

» Looking for something, because I'm bored || Open
Rond de salontafel I_icon_minitimeza 1 feb 2014 - 6:52 van Dilaz

» Niet meer in Arcadia
Rond de salontafel I_icon_minitimevr 31 jan 2014 - 12:01 van Daphne

» My story that make me special
Rond de salontafel I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 23:32 van Scarlett

» dropping shannekke
Rond de salontafel I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 21:08 van Daphne

» Dilaz Mc'Knight
Rond de salontafel I_icon_minitimevr 17 jan 2014 - 23:37 van Dilaz

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


Rond de salontafel

2 plaatsers

Ga naar beneden

Rond de salontafel Empty Rond de salontafel

Bericht van Jonathan zo 30 sep 2012 - 10:08

(Alleen voor Jonathan en Giulia)
"Vertel eens. Wat maakt jou nou zo speciaal?" ,zei Jonathan met zijn paarse ogen strak op haar gefixeerd. "Je lijkt me niet bijzonder sterk en je kijkt ook niet bijzonder slim uit je ogen." Hij keek achterom. "Okee ,ze zijn weg." Hij glimlachte. "Ik moet toch een beetje professioneel overkomen ,niet? Anders vertrouwen ze me misschien niet meer. Dus jij zult ook moeten laten zien dat je bent opgewassen tegen de rest van deze stad. Ben je er wel klaar voor?" Hij zuchtte. "Nou ,daar heb ik toch mijn twijfels over hoor!" Hij keek dit keer niet achterom ,maar hij hoorde het zware wapen van een van zijn lijfwachten door de gang klinken. Hij keek haar nog eens streng aan en knipoogde toen. "Volgt u mij naar de deur?" ,zei hij alsof hij daadwerkelijk serieus over wilde komen.
Jonathan
Jonathan
Vampire Duke

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 2023

Character sheet
Naam: Timothy Jonathan Hykaru
Gang: Hykaru
Wapen: Katana en .44 Revolver.

https://urbanfable.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond de salontafel Empty Re: Rond de salontafel

Bericht van Giulia zo 30 sep 2012 - 10:25

Deze serieuze act beviel haar niet, totaal niet. Maar goed, het was voor eigen belang dus het moest nou eenmaal gebeuren. Ze moest de Hykaru familie nou eenmaal goed bevriend houden in deze nieuwe stad. Jonathan had zijn paarse ogen strak op haar gefixeerd. "Je lijkt me niet zo bijzonder sterk en kijkt ook niet bijzonder slim uit je ogen." ze keek koeltjes terug, maar antwoorde nog niet. Even keek Jonathan achterom. "oke, ze zijn weg." constateerde hij. "dios mio, doen ze daar altijd zo lang over?" zei Giulia op een gedempte toon. moet toch een beetje professioneel overkomen ,niet? Anders vertrouwen ze me misschien niet meer. Dus jij zult ook moeten laten zien dat je bent opgewassen tegen de rest van deze stad. Ben je er wel klaar voor?" vervolgde het verhaal van Jonathan, waar ze niet echt meer naar luisterde. nog wat geschreeuw om zijn bodyguards te overtuigen en hij knipoogde naar haar, waarna hij zei; "Volgt u mij naar de deur?" het klonk alsof hij daadwerkelijk serieus was. "ik heb het niet zo op het toneel spelen.. je weet toch dat als er iets mis gaat in altijd nog mijn Famiglia heb?" zei ze, en keek hem strak aan.
Giulia
Giulia
Donna

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Giuliana Araceli Travotelli.
Gang: Famiglia
Wapen: Baseball bat, .22 Colt.

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond de salontafel Empty Re: Rond de salontafel

Bericht van Jonathan ma 1 okt 2012 - 8:51

"Ik heb het niet zo op het toneel spelen.. Je weet toch dat als er iets mis gaat ik altijd nog mijn Famiglia heb?" ,zei Giulia ,terwijl ze Jonathan strak aankeek. "Hush ,m'lady. Voor alles is een reden." ,zei Jonathan met een zachte stem. "Zorg jij nu maar dat je je zaken op orde krijgt hier ,okee?" Jonathan maakte aanstalten om haar een knuffel te geven ,maar toen hoorde hij een van zijn bewakers kuchen. Hij keek achterom en zei "Tja ,honger hè?" ,terwijl zijn geveinsde lach nog nepper was dan een plastic paashaas op Honolulu.
Jonathan
Jonathan
Vampire Duke

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 2023

Character sheet
Naam: Timothy Jonathan Hykaru
Gang: Hykaru
Wapen: Katana en .44 Revolver.

https://urbanfable.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond de salontafel Empty Re: Rond de salontafel

Bericht van Giulia di 2 okt 2012 - 8:01

Jonathan maakte aanstalten om haar een knuffel te geven, en hoorde een van zijn bewakers kuchen. Hij keek achterom en zei; "Tja, honger hè?" 'Oh ja, die zijn er ook nog. Grande.' Dacht Giulia tegen haarzelf, terwijl Jonathan nep lachte. Waarschijnlijk was de lach die Giulia toen op haar gezicht had nog nepper. "Excuseer mij, signori. Ik vind de deur wel zelf." zei ze bot, terwijl ze zich langs de bewakers liep, en ze expres aanstootte met haar schouders. Ze draaide zich om en wachte op Jonathan om met haar mee te lopen.



/flutpost.
Giulia
Giulia
Donna

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Giuliana Araceli Travotelli.
Gang: Famiglia
Wapen: Baseball bat, .22 Colt.

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond de salontafel Empty Re: Rond de salontafel

Bericht van Jonathan wo 3 okt 2012 - 7:46

"Ik kom al!" ,zei hij. Hij liep rustig met haar mee naar de poort. "Kan ik niet gewoon bij jou slapen? Alsjeblieft?" Hij keek haar met puppieogen aan. "Ik krijg opeens bezoekjes van oervampiers en daar wil ik even aan ontsnappen." ,zei hij met een serieuze blik. "Dus ik zou het zeer op prijs stellen als ik met jou mee kon komen." Ze bereikten nu het hek. "Antwoord graag. Ik kan hier de hele nacht blijven staan." ,zei hij met een glimlach op zijn gezicht. "Trouwens ,volgens mij kunnen ze ons hier niet zien."
Jonathan
Jonathan
Vampire Duke

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 2023

Character sheet
Naam: Timothy Jonathan Hykaru
Gang: Hykaru
Wapen: Katana en .44 Revolver.

https://urbanfable.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond de salontafel Empty Re: Rond de salontafel

Bericht van Giulia do 4 okt 2012 - 6:00

Daar moest ze even over nadenken, Jonathan kon best in haar huis blijven slapen, haar famiglia was toch nog niet aangekomen in Amerika, groot en deels in ieder geval, dus had ze nu nog een appartement in het hart van de stad, het was haar idee om de famiglia te verspreiden door de stad. "Ah.. fammici pensare.. Wat zou er gebeuren als ik nee zei?" ze grijnsde en de oude, temperamentvolle italiaan die Giulia altijd was was terug. "Mijn Famiglia is er nog niet, dus ik vind het eigenlijk wel prima. Ik ben nog bezig met verhuizen.. se non ti dispiace, als je het niet erg vind." Ze glimlachte naar hem en porde hem tussen de ribben.


A/N;; ik ben echt goed in korte posts schrijven mannn.
Giulia
Giulia
Donna

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Giuliana Araceli Travotelli.
Gang: Famiglia
Wapen: Baseball bat, .22 Colt.

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond de salontafel Empty Re: Rond de salontafel

Bericht van Jonathan do 4 okt 2012 - 6:54

Hij werd gepord. Alweer. "Waarom word ik de hele dag door mensen aangeraakt?!" ,zei Jonathan met een glimlach. "Arrigatou. Ik kan je niet genoeg bedanken." Hij porde Giulia nu. Hij opende het hek en duwde haar snel door de opening. Nu liep hij er zelf doorheen en hij sloot de poort heel voorzichtig. "Ze zullen me vast niet missen." ,zei hij met een lach van oor tot oor.
Jonathan
Jonathan
Vampire Duke

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 2023

Character sheet
Naam: Timothy Jonathan Hykaru
Gang: Hykaru
Wapen: Katana en .44 Revolver.

https://urbanfable.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond de salontafel Empty Re: Rond de salontafel

Bericht van Giulia za 6 okt 2012 - 8:23

"Ze zullen me vast niet missen." zei Jonathan met een lach van oor tot oor. "Ah, na een dag zullen ze je vast wel missen. Tot die tijd, blijf je gezellig bij mij." Mompelde Giulia en glimlachte. "Ciao, Fossili!" riep ze, net niet hard genoeg voor de vampieren om haar te horen en zwaaide naar het huis. "Oh, en, Jonathan, je kan er toch wel mee leven dat er heel wat italiaanse over de vloer komen, en het een klein appartement is?" Merkte ze op, duidend op het enorme huis waarin hij zelf woonde, een kasteel vergeleken met het stads appartement waar Giulia op het moment in woonde en het feit dat hij haar moedertaal niet begreep of sprak.


A/N;; oke weet je. drie faal posten op een rij. ik heb swek.
Giulia
Giulia
Donna

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Giuliana Araceli Travotelli.
Gang: Famiglia
Wapen: Baseball bat, .22 Colt.

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond de salontafel Empty Re: Rond de salontafel

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum