Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!
Urban Fable
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» The night of change
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:46 van Lux

» een verloren rijk en een verloren geschiedenis
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:23 van Lux

» een gezellig avondje ging verkeerd
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? I_icon_minitimevr 28 feb 2014 - 6:18 van Nathan

» I wish I could let it go
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? I_icon_minitimema 3 feb 2014 - 10:35 van Jonathan

» Looking for something, because I'm bored || Open
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? I_icon_minitimeza 1 feb 2014 - 6:52 van Dilaz

» Niet meer in Arcadia
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? I_icon_minitimevr 31 jan 2014 - 12:01 van Daphne

» My story that make me special
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 23:32 van Scarlett

» dropping shannekke
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 21:08 van Daphne

» Dilaz Mc'Knight
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? I_icon_minitimevr 17 jan 2014 - 23:37 van Dilaz

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

2 plaatsers

Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Lux do 11 okt 2012 - 2:27

Lux keek door de stad en zag niks meer van haar vorge leven. De leven van magie en vrede. De wereld dat de wereld nog niet zo mislukt was als eerst. Ze zuchte rustig en wou dat het weer normaal werd maar jammer genoeg zou dat niet kunnen. Er was nu 00 jaar verstreken toen ze hier voor het laatst liep en wat vond ze er van? Helemaal niks. Haar wereld was vernietig de magie was bijna uitgestorven de oorlog begon gewoon weer opnieuw en al haar familie was overleden op haar en haar moeder na. Lanzaam drubbelde er een traan van Lux wang die ze rustig opvangde. "Waarom waarom ik." Zei ze droevig. Langzaam keek ze naar de lucht waar de sterren schitterende. "Goden waarom, ooh waarom. U gaf me leven leven om vrede te stichten maar waarom verliet u onze wereld en heeft u het zo laten gaan. Waarom zoveel doden, waarom onze familie en vrienden. Waarom moest u ons nou verlaten en waarom zijn we hier. Waarom heeft u ons gewoon niet laten sterven in een bittere strijd dan ons hier ons laten verdrinken in onze eigen tranen. Waarom?" De tranen van Lux bikelde van haar wang terwijl ze rustig verdampde en schitterden kristalen werden door haar magie. "Waarom heeft u ons dit aan gedaan." Herhaalde ze nog een keer terwij ze langzaam de kristal wou vast pakken maar die op ging in niks. "Waarom?"
Lux
Lux
Magic Student

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Lux Kil'jaedan Telrûnya
Gang: Arrowtip
Wapen: magic gun and katana

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Tyrael ma 15 okt 2012 - 10:27

"Goden waarom, ooh waarom. U gaf me leven leven om vrede te stichten maar waarom verliet u onze wereld en heeft u het zo laten gaan. Waarom zoveel doden, waarom onze familie en vrienden. Waarom moest u ons nou verlaten en waarom zijn we hier. Waarom heeft u ons gewoon niet laten sterven in een bittere strijd dan ons hier ons laten verdrinken in onze eigen tranen. Waarom?" "Waarom heeft u ons dit aan gedaan." toen reageerde het meisje nogmaals "Waarom?"
Tyrael die al een tijdje stond te luisteren moest hier op reageren tenslotte wist hij hoe het is om vragen te hebben over goden of in zijn geval god. dus zij hij "wat is er jonge dame waarom bent u zo op zoek naar de begeleiding van de goden, dat u hardop op een dak naar ze gaat praten" tyrael moest even nadenken dat hij dat vroeger ook altijd deed maar de afgelopen 50 jaar was hij van die gewoonte afgekomen en ging hij op het dak van de kerk naar de mis omdat hij van zijn ziel niet de kerk in mocht. tyrael sprak" ik weet dat ik niet zo goed ben als de goden maar misshien kan ik je helpen met je gevoelens. ik zelf heb ook een goden kwestie of in mijn geval god kwestie aangezien ik niet geloof in meerdere goden." misshien was zij wel degene die hem kon helpen met zijn toekomst en met zijn god kwestie. "kunnen we niet een tijdje optrekken dan vertel ik jou over mijn kwestie en jij over jouw kwestie en dan komen we er misshien samen uit is dat een idee" "sorry als ik te snel ga"
Tyrael
Tyrael

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-10-12
Leeftijd : 33

Character sheet
Naam:
Gang: Peasants
Wapen: Mes

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Lux ma 15 okt 2012 - 11:01

"wat is er jonge dame waarom bent u zo op zoek naar de begeleiding van de goden, dat u hardop op een dak naar ze gaat praten" Hoorde Lux opeens en keek omzich heen. Opeens stond ene onbekende jonge dicht in haar buurt terwijl haar hart hevig begond te kloppen van de schrik. " ik weet dat ik niet zo goed ben als de goden maar misshien kan ik je helpen met je gevoelens. ik zelf heb ook een goden kwestie of in mijn geval god kwestie aangezien ik niet geloof in meerdere goden." Zei hij rustig en verluisterend in haar oren terwijl ze aandachtig naar hemkeek met haar heldere blauwe ogen die de kus de levends uitstraalde. "kunnen we niet een tijdje optrekken dan vertel ik jou over mijn kwestie en jij over jouw kwestie en dan komen we er misschien samen uit is dat een idee" "sorry als ik te snel ga" Lux keke hem even aan en zuchte toen. "U zal mijn kwetsie niet begrijpen, u zal niet begrijpen hoe of wt of waarom." Zei ze methaar beeldige prachtige stem die als muziek in de oren klinkt. Ze stapte rustig op en liep rustig bij hem. "U kent niet de plek waar ik vandaan komt." Zei ze nu met een klein bloss op haar gezicht toen ze recht tegen hem over hem stond.
Lux
Lux
Magic Student

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Lux Kil'jaedan Telrûnya
Gang: Arrowtip
Wapen: magic gun and katana

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Tyrael ma 15 okt 2012 - 21:56

"U kent niet de plek waar ik vandaan komt." en toen liep het meisje naar tyrael toe.
wat lux niet wist is dat hij beide kanten had gezien hij had in zijn leven de pure kant van god gezien en de pure kant van geloof, en daarnaast had hij de eeuwig slechte kant van hel gezien. en nu sprak zo'n klein meisje dat hij niet wist hoe ze zich voelde. "weet je eigenlijk wel tegen wie je het hebt. ik heb de poort van hel meerder malen gepaseert ik heb de onderwereld gezien. daarnaast heb ik gezien hoe het in de hemel is in mijn korte tijd daar. en de getijde van de wereld heb ik al eeuwen bekeken. welke plek heb jij het over die ik niet heb gezien oww jonge dame"
even dacht hij na hij moest zich nog voorstellen dus begon hij "sorry dat ik me nog niet heb voorgesteld. ik ben Tyrael Carolus Borromeus erfgenaam van de Carolus familie en zoon van High Priestress Borromeus overleden 388 jaar geleden in de Vampier nacht"
"en wie mag jij wezen dat jij zegt dat ik het niet zal kennen"
Tyrael
Tyrael

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-10-12
Leeftijd : 33

Character sheet
Naam:
Gang: Peasants
Wapen: Mes

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Lux di 16 okt 2012 - 11:31

"weet je eigenlijk wel tegen wie je het hebt. ik heb de poort van hel meerder malen gepaseert ik heb de onderwereld gezien. daarnaast heb ik gezien hoe het in de hemel is in mijn korte tijd daar. en de getijde van de wereld heb ik al eeuwen bekeken. welke plek heb jij het over die ik niet heb gezien oww jonge dame"
even dacht hij na hij moest zich nog voorstellen dus begon hij "sorry dat ik me nog niet heb voorgesteld. ik ben Tyrael Carolus Borromeus erfgenaam van de Carolus familie en zoon van High Priestress Borromeus overleden 388 jaar geleden in de Vampier nacht"
"en wie mag jij wezen dat jij zegt dat ik het niet zal kennen" Lux keek hem dan en glimlachde toen naar hem even. "Ik ben Lux Kil'jaedan Telrûnya dochter van Daphne Telrûnya erfgenaam van de Arrowtip." Zei Lux rustig en ging toen verder. "Mijn goden komen van 466 jaar geleden." Lux keek hem toen aan en zuchtte en ging weer een stuk verder ook al wist ze dat ze nu al teveel informatie had weg gegeven. "Ik heb malen de oorlog overleefd in ene land die hier vroeger lag 400 jaar geleden, ze noemen het nu lost world . Er zijn daar velen van uw soort overleden op de grond waar u nu staat." Lux keek hem toen weer aan en stak een hand uit. Ze keek recht in zijn ogen en wist dat ze het niet moest doen maar toch had deze jongen iets speciaals iets wat Lux wou weten.
Lux
Lux
Magic Student

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Lux Kil'jaedan Telrûnya
Gang: Arrowtip
Wapen: magic gun and katana

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Tyrael wo 7 nov 2012 - 8:14

"Er zijn daar velen van uw soort overleden op de grond waar u nu staat." Tyrael moest hier van lachen, ze had geen flauw idee wat hij was net als hem. iedereen plaatste hem altijd in het hokje van de standaard vampier maar deze had hij allang achter zich gelaten. hij was meer en minder hij was duivelser en hemelser maar wat hij was wist hij niet.
"geachte Lux jij zegt dan wel dat vele van mijn soort hier zijn overleden, maar ik ben mijn soort op zich. ik ben de Ying en de Yang goed en kwaad, ik ben neutraal." Tyrael moest even nadenken maar ging weer snel verder "je kan mij niet in het hokej plaatsen van de vampiers. ik ben meer of minder ik heb met de goden gesproken, hun doel is mij niet duidelijk voor de wereld maar hun doel met mij is wel duidelijk. ik ben niet op de aarde om te moorden of om vrede te stichten. ik ben op de aarde om iedereen te helpen, op een zo'n goed mogelijke manier
Tyrael
Tyrael

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-10-12
Leeftijd : 33

Character sheet
Naam:
Gang: Peasants
Wapen: Mes

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Lux do 8 nov 2012 - 7:04

"geachte Lux jij zegt dan wel dat vele van mijn soort hier zijn overleden, maar ik ben mijn soort op zich. ik ben de Ying en de Yang goed en kwaad, ik ben neutraal." Tyrael moest even nadenken maar ging weer snel verder "je kan mij niet in het hokej plaatsen van de vampiers. ik ben meer of minder ik heb met de goden gesproken, hun doel is mij niet duidelijk voor de wereld maar hun doel met mij is wel duidelijk. ik ben niet op de aarde om te moorden of om vrede te stichten. ik ben op de aarde om iedereen te helpen, op een zo'n goed mogelijke manier. Lux keek hem ana terwijl haar ogen licht begonnen op te blinken. 'Vampiers blijven steeds van hun eigen soort wat ze ook doen." Zei Lux met haar prachtige stem die als muziek door je oren ging. Haar ogen werden weer normaal naar de kleuren die ze van haar geboorte al had van de goden maar ze wist dat ze haar magie niet kon in houden. Uit eindelijk stond ze op terwijl ze naar de jongen keek. Rustig pakte ze zijn hand vast en haar ogen begonnen weer langzaam te gloeien. De gloed ging rustig naar Lux hand palm de lichte gloed ging nu door het lichaam van Tyreal met kleine schokjes. "De goden waren hier voor vrede netzoals ik." Opeens begon de wereld om hun zich te vervormen door de magie die Lux bestuurde. In ene flits waren ze opeens terwug in de strijd van 500 jaar geleden. Lux keek Tyrael aan en glimlachde. "Toen ze ons verlieten hebben ze ed laatste leven aan mij geschonken en me stam om hun opdracht et voltooien. Deze strijd heeft veel mensen hun leven gekost door de vampiers." Lux bleef toen even stil en keek hem aan. "jou voor ouders waren wel van plan om ons allemaal te vermoorden en vooral de Muzen en mijn familie." De lucht om hun heen werd toen opeens normaal en Lux lied toen zijn hand los terwijl haar ogen weer rustig naar regenboog kleuren ging. Lux bloosde een beetje maar dat ging snel weg toen ze de sterren zag. "hun doel was altijd om te zorgen dat er vrede tussen de rassen kwamen en daarom ben ik hier."
Lux
Lux
Magic Student

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Lux Kil'jaedan Telrûnya
Gang: Arrowtip
Wapen: magic gun and katana

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Tyrael ma 3 dec 2012 - 11:36

"jou voor ouders waren wel van plan om ons allemaal te vermoorden en vooral de Muzen en mijn familie." De lucht om hun heen werd toen opeens normaal en Lux lied toen zijn hand los terwijl haar ogen weer rustig naar regenboog kleuren ging. Lux bloosde een beetje maar dat ging snel weg toen ze de sterren zag. "hun doel was altijd om te zorgen dat er vrede tussen de rassen kwamen en daarom ben ik hier."
"lux vergeet nou is dat ik een vampier ben, van buiten zie ik er misshien zo uit maar van binnen ben ik compleet anders." Tyrael moest even zuchten en begon toen aan zijn verleden. "de dag dat ik mijn ouders vermoorde begon mijn zonde weg, waarin ik constant op zoek was naar vergiffenis wat ik nooit zou kunnen vinden. tijdens deze zoektocht naar vergiffenis ben ik in contact gekomen met de duistere zijdes van de wereld, en deze vertelde mij al over de oude tijden" "ik heb daarom niet alleen gezocht naar vergiffenis voor mijn zonde maar ook voor de zonde van het ras waar ik naartoe was gevlucht eerder" "ik ben daarna in contact geweest met een oude witte magier met ongeloofelijke krachten die in contact was met god en hij heeft mij genezen van de bloedzonde van de vampiers. " "in ruil hiervoor moest ik voor altijd en eeuwig ervoor zorgen dat de balans op aarde gewaarborgt blijft want anders zal ik sterven en kom ik zeker in de hel"
ik hoop dat we na dit verder kunnen gan zonder de onzin van geloof of wat ik ben. ik wil met je praten over het achterliggende doel van alle levenden wezens en hoe wij mogelijk elkaar kunnen helpen
Tyrael
Tyrael

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-10-12
Leeftijd : 33

Character sheet
Naam:
Gang: Peasants
Wapen: Mes

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Lux ma 3 dec 2012 - 11:51

"lux vergeet nou is dat ik een vampier ben, van buiten zie ik er misshien zo uit maar van binnen ben ik compleet anders." Tyrael moest even zuchten en begon toen aan zijn verleden. "de dag dat ik mijn ouders vermoorde begon mijn zonde weg, waarin ik constant op zoek was naar vergiffenis wat ik nooit zou kunnen vinden. tijdens deze zoektocht naar vergiffenis ben ik in contact gekomen met de duistere zijdes van de wereld, en deze vertelde mij al over de oude tijden" "ik heb daarom niet alleen gezocht naar vergiffenis voor mijn zonde maar ook voor de zonde van het ras waar ik naartoe was gevlucht eerder" "ik ben daarna in contact geweest met een oude witte magier met ongeloofelijke krachten die in contact was met god en hij heeft mij genezen van de bloedzonde van de vampiers. " "in ruil hiervoor moest ik voor altijd en eeuwig ervoor zorgen dat de balans op aarde gewaarborgt blijft want anders zal ik sterven en kom ik zeker in de hel"
ik hoop dat we na dit verder kunnen gan zonder de onzin van geloof of wat ik ben. ik wil met je praten over het achterliggende doel van alle levenden wezens en hoe wij mogelijk elkaar kunnen helpen. Lux keek naar hem en zuchtte. "Het spijt me de vampiers hebben me familie gedood kan er niet tegen vooral dat ik weet dat er ene gevaarlijke rond loopt die graag met je speelt met een dochter die ene hybrid is en eigenlijk et sterk is om te leven op de wereld." Lux keek van de sterren naar hem en kwam weer dichterbij in de buurt en ging rustig zitten. Ze tikte op de plaats naast haar en glimlachte. "Mijn moeder heeft altijd gezegd dat jullie ras gevaarlijk voor ons is vooral voor mij." Lux haakte even af en keek naar Tyrael. Ze zag dat hij wat anders had en wist dat zijn bedoeling niet was als de rest maar als nog. "Als me moeder ons niet gered had waren de elven uitgestorven. De vampiers hadden toen de grootste acht kunnen krijgen en iedereen leefde dan nu in pijn." Lux dempte haar stem maar ging toen gerust verder. "We zijn geboren om balans te houden en de rassen verder door te laten gaan, het spijt me dat we zo tegen jullie ras doen maar dat komt gewoon door de eeuwen."
Lux
Lux
Magic Student

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Lux Kil'jaedan Telrûnya
Gang: Arrowtip
Wapen: magic gun and katana

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Tyrael wo 5 dec 2012 - 10:20

"We zijn geboren om balans te houden en de rassen verder door te laten gaan, het spijt me dat we zo tegen jullie ras doen maar dat komt gewoon door de eeuwen."
"dus nu is de kans om het recht te zetten, nu is de kans om je verschil te overbruggen en om een verbond te sluiten om de wereld weer in balans te krijgen. en helaas voor jou kan dat niet meer zonder de vampiers. vampiers zijn tegenwoordig een duidelijk aanwezig deel van de omgeving. ze moeten alleen streng gecontroleerd worden en op hun plaats gezet worden. want nu is de balans zoek.
en misshien zie je er niks in om samen te werken maar het is je enigge kans om ooit tot de goede oplossing te komen. zonder een nieuwe oorlog te hoeven te starten. en iedereen weet wat het gevolg was van de oorlog. de vampiers hebben zich gevestigt en jullie zijn ingekrompen
.
en toen draaide Tyrael zich om en dacht "als zij mij blijft behandellen als maar een vampier dan laat ik het zitten dan mag zij lekker alleen verder gaan"
Tyrael
Tyrael

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-10-12
Leeftijd : 33

Character sheet
Naam:
Gang: Peasants
Wapen: Mes

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Lux do 6 dec 2012 - 0:13

e"dus nu is de kans om het recht te zetten, nu is de kans om je verschil te overbruggen en om een verbond te sluiten om de wereld weer in balans te krijgen. en helaas voor jou kan dat niet meer zonder de vampiers. vampiers zijn tegenwoordig een duidelijk aanwezig deel van de omgeving. ze moeten alleen streng gecontroleerd worden en op hun plaats gezet worden. want nu is de balans zoek.
en misshien zie je er niks in om samen te werken maar het is je enigge kans om ooit tot de goede oplossing te komen. zonder een nieuwe oorlog te hoeven te starten. en iedereen weet wat het gevolg was van de oorlog. de vampiers hebben zich gevestigt en jullie zijn ingekrompen.
en toen draaide Tyrael zich om en dacht "als zij mij blijft behandellen als maar een vampier dan laat ik het zitten dan mag zij lekker alleen verder gaan" "Het gaat niet om jou of Jonathans clan jullie hebben nog een hart."Lux keek hem ana terwijl ze zijn hand teer vast pakte. "Het zijn de Death dealers de vampiers die veranderen en daarna hun ziel verliezen."Lux keek hem aan terwijl ze hem vast hield. "Rox komt van de oer familie van de vampiers die hun zielen verliesd en dan alles verwoesten ze heeft de quueen van de elven vermoord de zus van me moeder. Ze heeft de king gek gemaakt en van de troon afgesmeten. Ze is tot alles in staat daarom zijn er nu 2 verschillende vampiers nu in dit land vampiers die het zelfde als ons doen en ballans zoeken maar ook de vampiers die zijn geboren om groot te worden in de naam van de heer."Lux keek toen naar Tyrael. "Het spijt me dat ik je niet heb laten merken dat je bij de goeie hoord maar je zult het vast begrijpen als je in onze geschiedenis er bij was."Lux sprak haar laatste woorden rustig uit en keek naar hem terwijl haar wangen langzaam een beetje rood werden. "Ik hoop dat de eerste wezens zien dat je niet zoals haar bent en als je ooit dood gaat dat ze je naar de hemel brengen met zon goed hart. Waar je rust na al di jaren kan vinden."
Lux
Lux
Magic Student

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Lux Kil'jaedan Telrûnya
Gang: Arrowtip
Wapen: magic gun and katana

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Tyrael do 6 dec 2012 - 9:00

"Lux sprak haar laatste woorden rustig uit en keek naar hem terwijl haar wangen langzaam een beetje rood werden. "Ik hoop dat de eerste wezens zien dat je niet zoals haar bent en als je ooit dood gaat dat ze je naar de hemel brengen met zon goed hart. Waar je rust na al die jaren kan vinden."
dankjewel dat je eindelijk begrijpt wat ik wil en wat ik ben, ik wil namelijk nooit vergeleken worden met die zielloze demonen die zogenaamd de wereld in balans houden door de mens te beschermen van de verschrikkelijke waarheid. daarnaast hoop ik dat wanneer een van ons de aangewezen beschermers van de aarde en achterliggende dimensies dood zal gaan onze magie en levenskracht de opvolger van ons opzoekt en sterker maakt dan een van ons zodat onze macht met de dood van elk alleen maar zal groeien.
en als wens heb ik nu dat wij samen zullen strijden om de balans te vinden op deze wereld en mij mijn zonde wat te laten vergeven voor mijn gruwelijke daad op de weerloze mensen.

Tyrael wist niet of het kon als vampier maar hij dacht iets te voelen van liefde in het binnenste van zijn hart. hij had dan wel van de tovenaar weer een hart gekregen maar alleen om de pijn te voelen, maar nu dacht hij ook dat het voor liefde zou zijn
Tyrael
Tyrael

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-10-12
Leeftijd : 33

Character sheet
Naam:
Gang: Peasants
Wapen: Mes

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Lux do 6 dec 2012 - 21:08

dankjewel dat je eindelijk begrijpt wat ik wil en wat ik ben, ik wil namelijk nooit vergeleken worden met die zielloze demonen die zogenaamd de wereld in balans houden door de mens te beschermen van de verschrikkelijke waarheid. daarnaast hoop ik dat wanneer een van ons de aangewezen beschermers van de aarde en achterliggende dimensies dood zal gaan onze magie en levenskracht de opvolger van ons opzoekt en sterker maakt dan een van ons zodat onze macht met de dood van elk alleen maar zal groeien.
en als wens heb ik nu dat wij samen zullen strijden om de balans te vinden op deze wereld en mij mijn zonde wat te laten vergeven voor mijn gruwelijke daad op de weerloze mensen. Lux keek hem aan en wist dat hetb fout was om om een vampier te geven maar diep van binnen was deze niet slecht. Haar meoder zou woedent worden maar wat kun je tegen gevoel doen? Dat was de vraag die Lux aan haar zelf stelde Ben ik verliefd? Lux keek naar hem en knikte. Haar wangen waren helemaal rood en ze kon wel door de grond zakken nu. Lux ogen gingen opeens licht geven en toen was ed flits opeens weer voorbij. "Hoe kan het." Zei ze stil en rustig en keek toen naar haar zelf. "Rox zoekt contact met andere mensen ze kijkt in em hoofd." Stootte Lux uit en verstijde even. "Er gaat iets gebeuren iets in de toekomst doordat ze nu in me hoofd kan kijken. Er gata ene schepsel geboren worden die bijna even sterk is al Lucetta ze is woedent ze volt de dreiging aankomen." Lux keek naar Tyrael. "We gaan zorgen voor ballans samen."
Lux
Lux
Magic Student

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Lux Kil'jaedan Telrûnya
Gang: Arrowtip
Wapen: magic gun and katana

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum