Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Urban Fable
Wat? Geen authorisatie?! Identificeer jezelf!
Urban Fable
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» The night of change
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:46 van Lux

» een verloren rijk en een verloren geschiedenis
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) I_icon_minitimeza 1 maa 2014 - 5:23 van Lux

» een gezellig avondje ging verkeerd
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) I_icon_minitimevr 28 feb 2014 - 6:18 van Nathan

» I wish I could let it go
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) I_icon_minitimema 3 feb 2014 - 10:35 van Jonathan

» Looking for something, because I'm bored || Open
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) I_icon_minitimeza 1 feb 2014 - 6:52 van Dilaz

» Niet meer in Arcadia
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) I_icon_minitimevr 31 jan 2014 - 12:01 van Daphne

» My story that make me special
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 23:32 van Scarlett

» dropping shannekke
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) I_icon_minitimewo 29 jan 2014 - 21:08 van Daphne

» Dilaz Mc'Knight
waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) I_icon_minitimevr 17 jan 2014 - 23:37 van Dilaz

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2)

2 plaatsers

Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) Empty waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2)

Bericht van Tyrael di 11 dec 2012 - 2:09

na een kleine wandeling waarin lux en Tyrael een paar kleine maar belangrijke dingen hadden besproken over het nieuws wat lux ineens kon vertellen wat ze [Alleen beheerders zien deze link] kwamen ze aan bij het hoofdkwartier van de elven.

hier begon Tyrael tog ligt te zweten want hij wist hoe lux had gereageert met haar goede hart maar hoe zouden de die hards van de elven reageren op een vampier die zomaar naar hun hoofdkwartier kwam.

dus begon Tyrael, misshien is het een idee dat jij eerst gaat zodat je eerst mijn intenties kan duidelijk maken aan de elven zodat ik niet op staande voet zal worden gevangen genomen en vermoord zal worden voor hoe ik er uit zie, want dat zal wel een heel snel einde zijn voor ont tot nu toe prille samenwerkingsverband en dan ook nog met dat slechte nieuws wat de elven vast al zullen weten op de een of andere manier. misshien moet ik maar heel even terug gaan of afstand nemen zodat alles goed geregelt kan worden voordat ik de villa binnen zal gaan.
Tyrael
Tyrael

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-10-12
Leeftijd : 33

Character sheet
Naam:
Gang: Peasants
Wapen: Mes

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2)

Bericht van Lux di 11 dec 2012 - 11:55

Lux liep rustig met Tyrael rustig naar huis en keek toen naar de grote villa. Langzaam zag Lux dat er zweet spontaan op zijn hoofd ontstond. Ze pakte gerust zijn hand en wrijfde over zijn hand teer en licht om hem te kalmeren. "misshien is het een idee dat jij eerst gaat zodat je eerst mijn intenties kan duidelijk maken aan de elven zodat ik niet op staande voet zal worden gevangen genomen en vermoord zal worden voor hoe ik er uit zie, want dat zal wel een heel snel einde zijn voor ont tot nu toe prille samenwerkingsverband en dan ook nog met dat slechte nieuws wat de elven vast al zullen weten op de een of andere manier. misshien moet ik maar heel even terug gaan of afstand nemen zodat alles goed geregelt kan worden voordat ik de villa binnen zal gaan." Lux keek naar hem en er kwam toen iets in haar op. "Ze weet het." Zei ze met een rustig stem en keek naar hem. "Het kom goed ze gaat je niet vermoorden dat zou tegen het verdrag gaan." Lux pakte toen stevig zijn hand vast en dee de villa deuren open terwijl ze hem rustig mee sleepte. Al snel keken mensen op naar hun maar Lux maakte en dreiging naar de oudsten. Ze was even oud als hun dus hadden ze niks te mokeren. Lux sleepte Tyrael mee naar de kelder waar haar moeder naar toe was gelopen. Lux maakte snel ene lucht bal in haar hand omdat de kamer langzamer hand al donkerder werd. Uiteindelijk stonden ze voor ene grote poort. Lux keek naar hem en stelde hem gerust door ene kneepje te geven in zijn hand. "Alles kom goed maar nu moet je me even los laten." Lux liet hem langzaam los en ze begon hevig te gloeien de woorden stormde over haar mond. al snel sprong het licht naar de poort en ging langzaam open. Lux zag haar oude vertrouwde omgeving van haar vorig bestaan toen. Ze pakte gerust zijn hand weer en trok hem mee de poort in. De poorten sloten zich al vroeg terwijl ze in ene landschap van bos aan kwamen. De bos zat vol met magie en je kon al snel op merken dat de spirits van de oerwezens hier rond dwalen. Lux trok Tyrael langzaam mee door de bossen terwijl ze rustig zijn hand masseerde met haar vingers. Al snel kwamen ze bij een gebouw ergens in het bos waar veel magie voelde. lux zag dat de poort daarvan open was en stapte toen rustig naar binnen en zag haar moeder toen die raar keek naar de vampier die naast Lux stond. Rustig sloeg Lux haar armen om de arm van Tyrael en keek hem aan. "doe je verhaal ik bescherm je." Zei ze terwijl haar ogen bescherming uitstraalde.
Lux
Lux
Magic Student

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Lux Kil'jaedan Telrûnya
Gang: Arrowtip
Wapen: magic gun and katana

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2)

Bericht van Tyrael ma 17 dec 2012 - 11:04

Al snel kwamen ze bij een gebouw ergens in het bos waar hij veel magie voelde. lux Tyrael zag een poort daarvan open was en stapte toen rustig naar binnen en zag haar moeder toen die raar keek naar de vampier die naast Lux stond. plotseling sloeg Lux haar armen om de armen van hem en keek hem aan. "doe je verhaal ik bescherm je." Zei Lux
Geachte Daphne ik ben vereerd om in deze plek waar nooit een levende ziel naast de wachters zijn ontvangen. ik voel mij vereerd dat u mij als soort vampier hier wilt en durft te ontvangen, ik ben echt vereerd. alleen vraag ik mij af wat u voor ons kan beteken tot in hoeverre u bereidt bent om dingen op te offerren om te redden wat je eigenlijk het liefst hebt.
Tyrael keek nog een keer om zich heen om te kijken waar hij nou precies was. en voelde nog een keer de ongeloofelijke hoeveelheid magie die hij voelde.
dus vroeg hij aan Daphne:
Queen van de elven hoe heeft u dit alles voor alle nieuwsgierige ogen verstopt kunnen houden. met name met zo'n heks als Rox die alleen maar leeft om de hele wereld aan te passen naar haar beeld.
Tyrael
Tyrael

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-10-12
Leeftijd : 33

Character sheet
Naam:
Gang: Peasants
Wapen: Mes

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2)

Bericht van Lux do 11 apr 2013 - 5:37

Deze topic word gesloten wegens redenen ik zet later een slot op met Daphne
Lux
Lux
Magic Student

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-09-12

Character sheet
Naam: Lux Kil'jaedan Telrûnya
Gang: Arrowtip
Wapen: magic gun and katana

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2) Empty Re: waarom? Waarom Heeft u ons verlaten? (2)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum